Overslaan en ga direct naar de inhoud Direct naar de footer

Bij KyK hebben we lef. Want zonder lef kun je niet leren

Libje dyn dream, wachtsje net op moarn

Bij KyK laten we kinderen zien wat zij de toekomst kunnen bieden. En daar is lef voor nodig. Waarom? Zonder lef kun je niet leren. Kom je niet verder. Want leren doe je met vallen en opstaan, toch?

Lef is volgens KyK vertrouwen op een goede afloop. Om vol zelfvertrouwen vooruit te durven kijken. Natuurlijk altijd met oog voor het kind. Maar ook voor professionals en ouders.

Bij KyK staat de toekomst elke dag voor de deur te trappelen.

Kinderen, professionals en ouders. Om met elkaar op avontuur te gaan. Elke dag weer. Duurzaam avontuurlijk onderwijs - verbonden met stad, platteland, en heel Fryslân.

KyK, dat noemen wij nou Krêft yn Kollektyf.

Onze scholen

wy binne tichtby

Binnen KyK werken 34 basisscholen samen om passend openbaar onderwijs te bieden voor kinderen in de gemeenten Harlingen, Súdwest-Fryslân, Fryske Marren, Leeuwarden en de Waadhoeke. KyK, dat noemen wij nou Krêft yn Kollektyf.

Group 10

Nijs fan de skoallen

KyK Servicebureau

as kollektyf stean wy sterk

Welkom bij KyK!

Wat ontzettend leuk dat je een kijkje komt nemen op onze website. Misschien ben je hier als ouder om te kijken voor een mooie school voor je zoon of dochter? Of ben je op zoek naar een nieuwe baan en wil je aansluiten bij onze prachtige stichting? Het kan ook zijn dat je gewoon even aan het rondkijken bent. Doe dat vooral, we hebben zoveel mogelijk informatie op onze website staan, mocht je toch nog iets missen dan kun je contact opnemen met iemand van ons Servicebureau zodat we je verder kunnen helpen. Dit vinden wij ook ontzettend leuk om te doen. Onze gegevens staan onder het tabblad contacten. We spreken je snel! Tot KyK.

Adres servicebureau: Brédyk 4, 8601 ZD Sneek

"Bij KyK hebben we lef. Want zonder lef kun je niet leren."

Bij KyK zijn wij nieuwsgierig en onderzoekend. We handelen vanuit een open vizier en dringen niemand een visie op. We accepteren juist dat we allemaal een verschillend perspectief op het leven hebben, zonder oordeel. Onze organisatie is een plek, waarin we oefenen, onderzoeken, veiligheid creëren en fouten mogen maken.

Ook leren en ontdekken we met elkaar, we maken plezier, delen en groeien. We hebben oog voor de wereld om ons heen, de regio waarin we werken. We zijn nieuwsgierig naar elkaars meningen en visies. Juist de verschillen verrijken ons als geheel. Daarom sluiten we niemand uit op basis van iemands levensvisie.

Dit is KyK.

Maeike Penninga