Overslaan en ga direct naar de inhoud Direct naar de footer

De Zwetteschool

De Zwetteschool is één van de openbare scholen van Stichting KyK. De school staat aan de rand van de wijk 'de Zwette' en biedt openbaar onderwijs aan ca. 300 leerlingen. Dit doen wij met een team van leerkrachten, onderwijsassistenten, een administratief medewerker, intern begeleiders en directie.

De Zwetteschool biedt modern onderwijs van hoge kwaliteit.  In de lessen zetten wij ons bewust en doelgericht in om de ontwikkeling van de kinderen te stimuleren en te volgen. Vanaf spelend leren bij de kleuters ontwikkelen de kinderen steeds meer eigen verantwoordelijkheid te dragen voor hun leerproces om zo uiteindelijk in groep 8 voldoende studievaardigheden te hebben en klaar te zijn voor het voortgezet onderwijs.