Overslaan en ga direct naar de inhoud Direct naar de footer

Aanmelden van nieuwe leerling

Als uw kind 3 jaar is, of u gaat verhuizen, zult u op zoek gaan naar een nieuwe basisschool. Dit is soms een lastige zoektocht, omdat er zoveel te kiezen is. Als u zich aan het oriënteren bent, bent u van harte welkom om eens een kijkje te komen nemen in de school, om zo een overwogen beslissing te kunnen nemen.

Hoe het aanmelden in zijn werk gaat, staat hieronder stap voor stap beschreven:

• Allereerst kunt u contact opnemen met de school om een afspraak voor een kennismaking en rondleiding te maken. Dit kunt u doen door te mailen naar administratie.zwetteschool@kykscholen.nl of door te bellen met de school op telefoonnummer 0515-412019.
  • Een medewerker van de school neemt contact met u op om een afspraak met de directeur of een intern begeleider te maken. Deze zal met u in gesprek gaan en veel over de school vertellen en u de school laten zien. U kunt dan uiteraard ook over uw kind vertellen, zodat we samen kunnen kijken of de Zwetteschool bij uw kind past.
  • Na de rondleiding krijgt u een aanmeldformulier mee. Deze kunt u ingevuld inleveren of mailen naar de administratie van onze school.
  • Vervolgens krijg uw kind een uitnodiging om te komen wennen.

Als uw kind in groep 1 begint, dus 4 wordt, zal het een uitnodiging zijn voor 2 wenochtenden en 1 wendag.
Mocht uw kind in groep 2 t/m 8 starten, zal een meeloopdag optioneel zijn.

Inschrijfkaart
Inschrijfkaart nieuwe leerling 23-24